Využi svoj potenciál.

Rozvíjaj sa!

Voľné miesta

Práca v kaviarňach

Práca v kaviarňach Starbucks sa líši od akejkoľvek inej práce. Každý deň buduješ vzťahy s našimi zákazníkmi a prostredníctvom ich obľúbeného nápoja im môžeš zlepšiť deň.

Pracuješ so skvelým tímom ľudí, ktorí sa môžu jeden na druhého spoľahnúť. Rozvíjate svoje zručnosti, aby ste dosiahli svoje ciele, a získavate príležitosť podieľať sa na pomoci druhým v okolí kaviarne.

 

Connect with something Bigger

  • Barista

  • Shift Supervisor

  • Assistant Store Manager

  • Store Manager

Barista

Ako barista budete zodpovedný za to, že našim hosťom poskytnete výnimočný, rýchly servis, produkty vynikajúcej kvality a udržíte kaviareň v dokonalej čistote. Stanete sa súčasťou nášho tímu, ktorý má každý deň dva ciele: porozumieť potrebám našich zákazníkov a prinášať potešenie z každého okamihu v našich kaviarňach!

Shift Supervisor

Vedúci smeny je zodpovedný za jednu z dvoch oblastí: Product alebo Facility. Product Manager dbá na najvyššiu kvalitu produktov a dodržiavanie štandardov ich prípravy. Objednáva tovar, zaisťuje, aby v kaviarni nič nechýbalo, a analyzuje predaje a dosiahnuté výsledky. Úlohou Facility Managera je zaistiť, aby bola kaviareň v čo najlepšej kondícii. Dbá na dodržiavanie hygienických noriem, správnu prevádzku zariadenia v kaviarni a buduje vzťahy s úradmi. Najviac času však vedúci smien trávi prácou za barom, aby každý deň zaistili tú najlepšiu možnú atmosféru.

Assistant Store Manager

V Starbucks je zástupcom vedúceho kaviarne Assistant Store Manager, alebo tiež tzv. People Manager, ktorý je zodpovedný za našich partnerov. Jeho hlavnou úlohou je budovanie tímu, školenia a motivácia, vďaka čomu je obsluha hostí v kaviarni na tej najvyššej úrovni. People Manager sa snaží najímať tých najlepších ľudí na správnej pozície. Naberá partnerov, ktorí rozdávajú úsmev a odovzdávajú svoju pozitívnu energiu našim hosťom. Je tiež zodpovedný za plánovanie smien, kontrolu mzdových nákladov a tiež za analýzu dosiahnutých výsledkov. Vedie smeny, pracuje za barom a vytvára čo najlepšiu pracovnú atmosféru vo svojej kaviarni. Jeho kľúčom k úspechu je dobre poznať celý tím na kaviarni a mať ku každému individuálny prístup.

Store Manager

Vedúci kaviarne má za cieľ poskytovať vynikajúci zákaznícky servis a produkty najvyššej kvality pri zachovaní optimálnych nákladov. Jeho úlohy sa sústredia na dve oblasti: budovanie predaja a vzťahov s hosťami. Manažér kaviarne je zodpovedný za miestny marketing v súlade s aktivitami značky a stratégiou AmRest. Buduje vzťahy a zapája sa do spolupráce s okolitou komunitou. Je tiež zodpovedný za plánovanie výšky tržieb, analýzu výsledkov a každodenné hľadanie nových riešení. Manažér kaviarne sa neustále rozvíja a dbá aj na rozvoj svojho tímu. Väčšinu svojho pracovného času trávi so svojimi partnermi za barom, kde sa každý deň stará o spokojnosť hostí.

Školenie a rozvoj

Všetci partneri, ktorí pracujú v kaviarňach, najprv prechádzajú trojtýždňovým baristickým školením. Potom, čo sa ďalej rozvíjajú na vyššie pozície, prechádzajú pokročilejšími školeniami súvisiacimi s riadením tímu a riadením nákladov. Naše tréningové programy vedú interní tréneri a sú navrhnuté tak, aby odovzdali potrebné informácie a pomohli v novej pozícii uspieť.

 

001 sk

Barista Basics

Staň sa kvalifikovaným baristom, nauč sa pripraviť dokonalé nápoje a vytváraj výnimočné zážitky pre našich zákazníkov.

Barista Trenér

Rozvíjaj svoje trénerské schopnosti a podieľaj sa na učení ostatných.

002 sk

Key Partner

Nauč sa riadiť a motivovať tím.

003 sk

Shift Supervisor

Staň sa odborníkom na oblasť Produktu alebo Facility, nauč sa plánovať objednávky a riadiť náklady kaviarne.

004 sk

Assistant Store Manager

Rozšír svoje znalosti v oblasti HR cez nábor, motiváciu tímu, pracovné právo aj riadenie mzdových nákladov.

005 sk

Store Manager

Nauč sa riadiť svoj podnik a maj zodpovednosť za plánovanie rozpočtu, analýzu nákladov aj budovanie predajov vo svojej kaviarni.

nikola sk
lukasz sk

Nikola

Store Manager

Ahoj, volám sa Nikola a lásku k Starbucks si v sebe nosím už od roku 2016, kedy som v ňom začala pracovať ako Product manager. Ako čas plynul, dostala som v rámci firmy veľa príležitostí na rozvoj a postupne som sa vypracovala na pozíciu Store manager, ktorú zastávam aj v súčasnosti. To je jedna z vecí, ktoré si na našej firme najviac vážim. Vždy máte šťastie na skvelých ľudí okolo seba, ktorí vás posúvajú vpred, dávajú vám príležitosť na váš rozvoj, no aj priestor na robenie chýb.

Mojou prácou je, aby chod kaviarne frčal ako hodinky vo všetkých smeroch, no zároveň aby každý člen tímu chodil do práce rád a bez stresu. Na tom si zakladám a to je ďalšia z vecí, čo ma na mojej práci naozaj napĺňa -  vytvárať prostredie plné empatie, pozitivity, kde sa ľudia vedia navzájom oceniť, podporiť či motivovať. To je za mňa pôda najideálnejšia pre rozvoj a spokojnosť môjho tímu, či v neposlednom rade na spokojnosť našich zákazníkov, pretože to je taktiež jedna z vecí, za ktorú zodpovedám.

Zisk či profit kaviarne je časť druhá, viac analytická a o číslach, ktorá k tejto pozícii taktiež patrí. Plánovanie, držanie nákladov pod kontrolou, staranie sa o lokálny marketing kaviarne, výsledky auditov či mesačné pracovanie na svojich prioritách, ktorými postupne posúvam kaviareň vpred – aj to je veľkou časťou mojej práce.

Tou najväčšou časťou je však práca za barom, spolupráca s tímom počas vedenia zmeny, obsluha zákazníkov, častokrát prekonávanie nemožného či rekordov. Dynamika, zábava a stále niečo nové – preto ma práca baví aj po toľkých rokoch. Čo ma však baví zo všetkého úplne najviac je môj tím, plný úžasných a inšpiratívnych jednotlivcov, od ktorých sa stále učím niečo nové aj ja. Ich feedback a spokojnosť je pre mňa tou najkrajšou výplatou a viem, že vždy spolu prekonáme každé ťažké obdobie a o to viac si vieme vychutnať spoločné chvíle, teambuildingy a úspechy. 

Prajem každému, aby aspoň raz pracoval v tak skvelom tíme, ako som našla ja vo svojich kolegoch, pretože potom môže byť práca naozaj aj zábavou.

 

Nikola

Regina

Assistant Store Manager

Volám sa Regina a vo februári to budú 3 roky, čo robím v Starbucks na pozícii Assistant Store Manager - alebo teda People Manager. Hlavným dôvodom, prečo som sa rozhodla nastúpiť do Starbucks, bola možnosť pracovať v stabilnej firme, ktorá ponúka veľa možností rozvíjať sa, učiť sa novým veciam a budovať puto s tímom a zákazníkom.

Mojou úlohou je starostlivosť o tím. Od náboru, prípravu zmlúv až po agendu tréningov pre nových baristov ale aj baristov, ktorí rastú na vyššiu pozíciu. Starám sa aj o prípravu rozpisov či komunikáciu v rámci tímu.
Samozrejme najdôležitejšou časťou je starostlivosť o tímového ducha. Táto súčasť mojej práce je moja najobľúbenejšia. Napĺňa ma to, ako tvoríme tím, ako sme pred sebou otvorení a priateľskí a vieme spolu komunikovať. Spoločne sme sa to učili a spoločne sme našli cestu, ktorá nám funguje. Máme radi zábavu a radi ju prenášame za bar a aj na zákazníkov. Je skvelé, ako niekomu zlepšíte deň tím, že sa spolu smejete .

Vážim si tú istotu a záujem, to ako sa firma o nás stará, vytvára pre nás workshopy, semináre a ponúka nám možnosti rozvoja. Vďaka platforme Partner life nám tiež poskytuje poradenstvo v rôznych oblastiach – právne, ekonomické aj psychologické, aby sme aj v súkromnom živote boli spokojnejší.

Ako si udržujem vzťah s tímom? To je veľmi jednoduché - dobrou náladou a počúvaním.
Je dôležité, aby som vedela, čo Laru trápi, Maruš teší či kde bol Adam na výlet. Takáto maličkosť je základňou pekného tímového vzťahu. A ten si myslím, že máme.

Regina

Lukáš

Barista

Ahoj, moje meno je Lukáš a pracujem v Starbucks presne jeden rok. Začal som pracovať ako barista, no momentálne som bol povýšený na manažéra. Pre prácu práve u nás som sa rozhodol, pretože som  po dlhom období covidu a lockdownu cítil, že som stratil svoju priebojnosť a schopnosť sa socializovať v spoločnosti. Starbucks bola super príležitosť sa znovu začleniť do spoločnosti a byť v kontakte s ľuďmi na dennej báze. A môžem len povedať to, že som spravil super rozhodnutie. Spolu s mojimi kolegami sme si vytvorili veľmi priateľské pracovné prostredie a udržujeme si skvelé vzťahy. Sme ako jedna rodinka, ktorá si pomáha, spoločne maká a zlepšuje sa, no nezabúdame aj na radosť, zábavu a spríjemňovanie si dní jeden druhému. Viem že sa môžeme spoľahnúť jeden na druhého, a to je jedna z vecí ktoré si vážime najviac. 

Hlavnou náplňou mojej práce je zákaznícky servis. Som veľmi rád, keď môžem ľuďom spríjemniť deň milou komunikáciou či spoločným žartovaním. Za čas, čo robím v Starbucks, som si všimol, že si ľudia veľmi vážia, keď s nimi niekto porozpráva a trošku im odľahčí deň. Taktiež to vždy zdvihne náladu aj mne a potom som viac motivovaný. Mojím cieľom je, aby zákazník odchádzal nielen so skvelou kávou, ale aj príjemným zážitkom.

Starbucks by som popísal ako spoločnosť dobre naladených ľudí, ktorí sa neboja pracovať a neboja sa náročných dní plný roboty. Vždy sa snažíme pozerať na všetko pozitívne a s nadhľadom.

 

Lukáš
Ukáž ďalšie Regina

Barista Championship

Variť kávu je umenie. Každý rok preto vyberáme skutočných umelcov, ktorí sa zúčastnia súťaže Starbucks Barista Championship. Je to oslava každodennej práce našich baristov a príležitosť ukázať svoju vášeň ku káve aj baristickej zručnosti.

Počas šampionátu sú partneri hodnotení v troch kategóriách:
  • Barista Craft

  • Signature Beverage

  • Personal Coffee Tasting

Baristi prezentujú svoje schopnosti v latte art, vytvárajú originálne nápoje podľa vlastnej receptúry a vedú kávové degustácie. Každá taká degustácia môže zahŕňať aj párovanie s jedlom, hudou i ďalšími zmyslovými zážitkami, ktoré vylepšia zážitok z ochutnávky kávy.

Ahoj, volám sa Jakub a do Starbucks som nastúpil pred 6 rokmi. Boli to začiatky Starbucks na Slovensku a akurát sa otvárala druhá pobočka - Eurovea, v ktorej pracujem dodnes. K Barista Championshipu som sa dostal v roku 2019, kedy som síce nechcel súťažiť, ale ako skúsenejší partner som pomáhal trénovať a pripravovať kolegu z kaviarne, ktorý napokon slovenské kolo vyhral. Vtedy prebiehalo druhé kolo v Londýne, kde som s ním išiel ako jeho supporter a bol to ten najlepší zážitok, ktorý by som doprial zažiť každému partnerovi. Keďže som mal vždy vášeň ku káve a zaujímala ma kávova kultúra, vidieť a zažiť Championship na medzinárodnej úrovni ma namotivovalo natoľko, že som sa rozhodol zapojiť sám a dokonca sa mi podarilo aj vyhrať. Mať možnosť reprezentovať svoju krajinu je nielen obrovská pocta, ale aj nezabudnuteľná skúsenosť 

champion sk